Cs:Go Shawarpers Ses Paketi v1 (For Slam Program) - Tolgahan Soylu
Son Paylaşımlar
recent

Cs:Go Shawarpers Ses Paketi v1 (For Slam Program)

Görüntüleme



Bazen oyun oynarken tam müsait değilsinizdir ama takım arkadaşınıza da bir şey söylemeniz gerekiyordur yazmak yerine onu sesli dile getirmek için arada ki tek engel müsait olmayışınızdır. Source Live Audio Mixer kısaca Slam programını kullanan kişiler ve bu program hakkında youtube videolarının bir çoğu insanları trollemek amaçlı hazırlanmış seslerden oluşuyor. Blogumun ilk yayını olduğu için ve takipçilerimin de olmayışı ile gelecek yorumlar ışığında sesler ekleyebilirim. 


• Versiyon 1.0 Paket içeriği

     • Tolga Çevik
          
          • Amaç o zaten
          • Çay ister misiniz?
          • Gülme Sesi
          • Haydi BİSMİLLAH
          • Ne oldu sen konuştun mu ya
          • Niye konuşmuyorsun sen benle ya? Ben sana ne yaptım ya?
          • Öyle bir şey yok ya
          • Öyle mi ?
          • Sen kaça gidiyorsun? 
          • Sen konuştun mu nihayet?
          • Sorma utanırım, sorma söyleyemem, sorma nöbetlerdeyim, başım duman.

     • Ahmet Kural

          • 5 yaşında ki çocuğun beyninde bile
          • Adam dinlemiyor lan beni
          • Adam mı sıvazlıyorsun sökük
          • Ben mi öğreteceğim bunları size?
          • Birazcık saygı başka bir şey değil
          • Biz o arada geri kalanını hallederiz
          • Birazcık saygı, başka bir şey değil.
          • Bizim elimizde olan bir şey yok bizde müştekiyiz
          • Cünup mu geziyorsun oğlum nasıl anlamıyorsun
          • Demek ki benim götüm fırsatını bulsa 2 dakika da feci kalkacak
          • Gençler, şimdi çalışma zamanı
          • Hep mi garibanlar kaybedecek hep mi
          • Lan bana bakın
          • Peşimden gelmeyecek misiniz

     • Ali İhsan Varol

          • Aferin bak dikkatli çocuklarsınız o yönünüzü takdir ediyorum
          • Allah kahretsin be Alalh kahretsin
          • Anlamıyorum ya neler oluyor anlamıyorum
          • Bi sus ya.
          • Bu işi ciddiye alın
          • Bu kadar yeteneksizlik bir bünyede
          • Dalga mı geçiyorsun
          • Dramanın kuralı ihtiyar, hikayedeki iyi adamı öldürürsen sende ölürsün
          • Gelişme var bunda aferin
          • Hadi hızlanalım biraz
          • İleride
          • İlk defa bir tanesini anladın
          • İnandığım şeylerin peşinden gidiyorum
          • İnsan yanılabiliyor
          • Kaybolun buradan, ben başımın çaresine bakarım
          • Kıpırdama, sakın kıpırdama
          • Kusura bakmayın ben rahatsız ettim sizi galiba ama
          • Maggayvır
          • O zaman ben hızlı adımlarla kaçıyorum
          • Oğlum benim başka planım var
          • Onlar hamlesini yaptı şimdi sıra bende, benden de günah gitti gidiyorum
          • Onlar nerede sen görebiliyor musun
          • Peşinden gitse miydik ya
          • Rolüne kendini fazla kaptırdın
          • Sağlıcakla kalın kendinize de iyi bakın
          • Samimi konuşalım beyler
          • Senin ben karakterini sikiyim, metod oyunculuğuna sokayım saplayım çıkartmayım.
          • Siz iyi misiniz Allah aşkına
          • Sonuna geldiniz bitirin artık bu işi
          • Topla kendini
          • Yaptıklarımla da kendimle de gurur duyuyorum
          • Yav beyler ben valla çok özürdilerim

     • Murat Cemcir

          • Az bi cesaret lan kendine gel
          • Banane oğlum, bana mı dedi?
          • Bazı mallar var
          • Bi an gaza geldim
          • Bir çift lafın olabilir mi acaba
          • Bize iyilik yapana bizden kötülük gelmez aslanım
          • Gerisini ben halledicem
          • Hadi bakalım maymuncuk
          • Hayırdır galaya mı geldik
          • Neyse ya siktir et bizene a m k
          • Oğlum mal mısın öyle bir şey der miyim ben ya
          • Öyle mi dedim
          • Selamın aleyküm kolay gelsin
          • Senin işlemcin 386dx mi aslanım
          • Sırada ne var
          • Şımartmayın şunları ya

     • Ayhan Taş


          • Bir ingiliz konyaya gelsin, gelmişken mevlanayı da ziyaret etsin
          • Biriniz konuya gelsin
          • Cinnah
          • İyi akşamlar, iyi akşamlar
          • Kendimize göre cilalıyorduk, parlatıyorduk
          • Zıkkım olsun

 Toplam ses dosyası : 78



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.